De Stuer-Egghe Max TMA is een botsabsorbeerder die beschikt over rijverlichting achteraan te gebruiken in zowel werk- als rijstand.

De Max TMA kan verder uitgerust worden met een LED bord met 50 voorgeprogrammeerde verkeerssituaties of met een LP22 signalisatiebord met LED lampen.

De botsabsorbeerder en het signalisatiebord kunnen bedient worden vanuit de cabine wat zorgt voor een toegevoegde waarde en verhoogde veiligheid bij opstellen.

Ref: Max Julietta TMA M24100 (M of L)

Andere botsabsorbeerders in ons aanbod:

Kenmerken & voordelen

Bijkomende mogelijkheden aanvullend op de Basic TMA:

  • Uitgerust met een LP22 pijl signalisatie LED bord of met een LED variabel meldingsbord
  • Door Stuer-Egghe ontwikkeld controle paneel, geoptimaliseerd voor een laag stroomverbruik
  • De botser en de signalisatieborden kunnen vanuit de cabine bedient worden hetgeen bijdraagt aan de veiligheid
  • Standaard gemonteerde markeerverlichting
  • COC gekeurde achterbumper
  • Maximaal 3 kabelverbindingen met uw voertuig: rijverlichting, bediening en eventueel de 24v doorschakeling als er gekozen wordt voor een batterij isolator
  • 50 voorgeprogrammeerde verkeerssituaties en animaties op het LED bord

 

Standaard functies:

  • Efficiënt en uitvoerig geteste botsabsorbeerder
  • Uniek op markt omdat het kussen eenvoudig en met een minimum aan werk te vervangen is. Dankzij ons innovatief cartridge-type botskussen kan het vervangen worden in één uur tijd
  • Aan- en afkoppelen van het geheel of verplaatsen naar een ander voertuig in een paar minuten
  • Hexacomb Fibreweb, roestvrij en resistent tegen vocht en temperatuurschommelingen
  • Twee component rubber coating voor bescherming
  • Gegalvaniseerd frame

Technische specificaties

  • Beantwoordt aan het hoogste niveau (TL-3)
  • Getest en gekeurd door TNO volgens de NCHRP 350 Report richtlijn
  • Zowel getest op US specifieke pick-up trucks en EU voertuigen (waaronder de 3-52 en 3-53 tests)

Aanvraag voor informatie

Contacteer ons voor verdere vragen en prijzen.

 

Get in touch

Opties

Verschillende opstellingen zijn mogelijk, op vraag van de klant.

Batterij pack

De waarschuwingslichten en signalisatie maken gebruik van batterij stroom wanneer de botsabsorbeerder in "werk" modus geplaatst is.

F79 Signalisatie

Het fluo oranje reflecterende F79 bord is specifiek ontworpen om een wijd scala aan vernauwende verkeerssituaties aan te kondigen.

LED scherm

De Max botsabsorbeerder kan uitgerust worden met een 1500 x 1500 mm LED scherm voor variabele berichten (variable messaging), er zijn 50 standaard situaties voorgeprogrammeerd.

LP22 verlichting

De Max TMA kan uitgerust worden met een klassiek LP22 waarschuwingsbord: dit beschikt over 'diamond-grade' reflecterende folie en 22 LED lichten.

Beantwoordt aan de strengste normen

  • Al onze 'Julietta' botsabsorbeerders beantwoorden aan de hoogste test niveau's (TL-3 test).  Ze zijn gekeurd door TNO voor zowel Amerikaanse als Europese landen volgens de NCHRP 350 Report richtlijn.
  • Het is de enige TMA welke getest wordt op Amerikaanse voertuigen en pick-up trucks alsook Europese voertuigen (waaronder dus ook de optionele 3-52 en 3-53 tests).

Kostenefficient

  • Om de hersteltijd en kosten gelinkt aan herstelling te beperken tot een minimum zijn de Stuer-Egghe botsers gemaakt volgens een cartridge-type botskussen: deze kan vervangen worden in één uur tijd!
  • Aan- en afkoppelen van de botsabsorbeerder of verplaatsen naar een ander voertuig kan in een paar minuten.

Kwalitatieve afwerking

  • De meeste fabrikanten van botsabsorbeerders gebruiken honeycomb aluminium structuren. Deze zijn gevoelig aan atmosferische corrosie aangezien aluminium een zeer reactief materiaal is. De Stuer-Egghe 'Julietta' TMA's gebruiken een gepatenteerd Hexacombvezelmateriaal gebruikt voor militaire toepassingen.
  • Het beschermde 'fibreweb' materiaal is bestand tegen corrosie, vocht en temperatuurschommelingen. Hierdoor blijven onze botsabsorbeerders, zelfs na vele jaren van gebruik, betrouwbaar en vangen ze nog steeds even goed de energie van een impacterend voertuig op.
  • Onze 'Julietta' botsabsorbeerders zijn gecoat met twee component rubber waardoor deze beschermt zijn tegen steenslag, strooizout, kleine beschadigingen en krassen.
  • De structuur is gemaakt in één geheel zonder verbindingen met bouten, schroeven of bewegende delen waardoor er geen risico meer is op barsten of speling door vibratie gelinkt aan normaal dagelijks gebruik.
  • Alle onderdelen van de structuur zijn gegalvaniseerd om een jaren lange kwaliteit te kunnen blijven garanderen.

© 2018 Stuer-Egghe